torsdag 13. januar 2011

Mitt kjære Australia....Tunge tanker og oppdatteringer.

God morgen sweeties...
Det gjør meg vondt å se bilder...
I dag skal vi ALLE være glade og takknemlige
for at i befinner oss i Norge og er trygge.
MITT hjem i neste 8 år har virkelig problemer
OM dagen.
BRISBANE og Australia er i hardt vær..
For øyeblikket er alle trygge og har klart seg av de jeg kjenner i LANDET down under.
Min nære venninne Elissa meddeler at de har MAT igjen for 3 dager nå og nesten ikke noe DRIKKE VANN.
Slik Husker jeg mitt BRISBANE...
Vakkert, tørt og herlig..
Sender varme gode tanker til dere alle.
Anjaxxx

1 kommentar:

Unknown sa...

Veldig trist å lese om det som skjer i Brisbane. :( Får håpe det ordner seg med mat og vann. De er vel heldigvis ganske ressurs sterke der nede. Mange nordmenn som har studert der som følger daglig med på dette. Håper det ender godt.