tirsdag 13. juli 2010

Butterfly kisses...dreaming away..


Good morning SUMMER sweeties...
Når jeg sitter på kontoret en litt regn-fylt dag i den mest populære
ferie perioden flyr tankene..
Sammen med en sommer fugl som cruiser i medvind..
Fra blomst til blomst..
Det er noe med disse fjær-lette små insektene som
INSPIRERER meg..
Jeg har sittet å drømt meg bort i interiør hvor
SOMMERFUGLEN er inspirasjon kilden..
Vakkert!
In natura er selvfølgelig DET flotteste..
Har du sett slike farger og farge spill?
UTROLIG hva naturen kan gjøre..

Et samspill mellom en vakker hvit tapet med tekstur og SOMMERFUGLER
i herlige avslappende
farger..
Spillet er unikt når ulike finisher blandes..
En kanon ide for litt farge spill i en eller hvit stue eller leilighet!
Denne butikken som heter Jayson Home&Garden i Chicago leste jeg om i et interiør blad.
De har brukt fantastiske kombinasjoner av en enorm trykket sommerfugl og butikk innredningen ellers.
Tøft men sart..
Unikt og veldig inspirerende..
Et fantastisk miljø hvor alle elementr som tak, gulv, produktene som selges og
ikke minst
SOMMERFUGLEN gjør hverandre enda flottere og mer
inspirerende..
Herlig blanding..
HEAVEN for shopping!!

En skjønn detalj i et vakkert miljø.

Wall decoration kan gjøre mye selv med lite farge.

Festlige detaljer som skaper en personlig vri og glede i et rom.
FANTASTIC!

Ha en flott dag..
Finn en sommerfugl og følg med på dens ferd en liten stund..
Da blir vi alle lettere i hjerte og klarere i hjernen..
ENJOY.
Og kyss noen i dag.
Anjaxxx

3 kommentarer:

Anonym sa...

sommerfugler er så flotte!
Masse fine bilder du viser på bloggen.
klem Siri

Sarah B sa...

Butterflies are wonderful design motifs in the home. So pretty!

Caroline sa...

Sååååååå mange fine sommerfugler :) Ønsker meg den klokka på veggen min, tror den hadde vært perfekt på kjøkkenet!!
Stooor klem fra meg