tirsdag 20. juli 2010

Which colour are you this summer?


Good mornings søtnoser..
Nå sees Herlige sommerfarger på klær, interiør og i naturen.
Og i disse dagere er alle farger på neglene hot HOT hot!
Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg synes er fint og ikke..
Har alltid vært en STOR fan av naturlige farger som lyserosa og french negler...
Men overrasker meg selv i disse dager og sitter på jobb med pink pink hot pink negler å smiler:)

Så alt er mulig.


Disse neglene er jo også freshe.men ikke helt min stil.

Men hvem vet hva som kommer av trender til høsten og hvor crazy man selv da også blir..
Mørke røde negler og brun farge er helt klart min favoritt om høsten-vinteren.

Synes jo helt klart at den lyse brune og den tangerin fargede lakken også er freshe til brun sommer hud..
så det finnes virkelig noe for enhver smak.

Jeg for min del synes jeg er crazy nok i min rosa summer colour,så tror
det blir med det i år.
Men hvem vet.
Hva er din favoritt lakk?
Anjaxxx

2 kommentarer:

butiksofie sa...

I go 505;-)...look at my earlier post...;-)...I love thse colours!Hughs ANja

Anonym sa...

Hva slags klokke har du på det bildet? :)