fredag 17. desember 2010

Lys er en så viktig del av.....

God fredag sweeties...
Nå ser vi frem i mot den siste helgen før JUL..
MED masse kos og 3 advents lys som brenner!
Har de siste dagene virkelig hatt behov av å tenne masse
LYS..Overalt egentlig..Enten jeg er på Kontoret på JOBB,
eller hjemme i stuen eller på toalettet..
Elsker den herlige følelsen av tente lys mot den mørke kvelden utenfor..
I jule rushet tok jeg meg den frihet å KJØPE meg et
meget dyrt duftlys som jeg lenge har sett på..
Voluspa lys som dufter HERLIG..
Og som ikke har masse rare lukter og stoffer
i seg!
DET var verd hver krone..
(Lyset er kjøpt hos home&cottage og koster 499,-)


Håper min lys inspirasjon hjalp deg til å ha en LYSERE og happy
dag..
Tenk så fantastisk, DET ER FREDAG!
Anjaxxx

2 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Ja hva skulle vi gjort uten duftlys. Jeg er hekta på flere av duftene til Voluspa...Koselig blogg du har også. God helg til deg fra Maliva

Unknown sa...

Å! Ønsker meg noen sånne lys ja! Den klokka som ligger ved siden av også ;))