torsdag 16. desember 2010

STORE ord & En GAVE kan være så mangt...

God Torsdag morgen søtnoser...
Nå er det ikke lenge igjen til jul dere...
Jeg tenkte på en ting i bilen på vei til jobb!
Jeg synes vi bruker for lite flotte ord på NORSK..
Hva med:
*Fantastic!
*Wonderful!
*Splendid!*Amazing!
Jeg tror jeg skal begynne å bruke mere pompøse og utrykkende ord som:
*Vidunderlig*Fantastisk*Mirakuløst
*Herlig osv....
Det er jo lov å utrykke seg AKKURAT slik man selv vil!
I kveld er en av de STORE gave pakke kveldene for meg..
Jeg elsker å legge litt ekstra ved når jeg pakker inn GAVER
til mine venner og familie..
Jeg synes selv at innpakkningen er halve GAVEN!

Jeg er av den oppfattning at det er tanken som teller når
det kommer til søte presanger..
Derfor viser det at du har tenkt litt ekstra på personen om innpakkningen og
kortet er personlig og vidunderlig laget..
Perfekt veninne gave innpakkning!
en søt liten detalj til en VIRKELIG prinsesse.
Litt lekne prikker er alltid søtt!

Vidunderlige gråtoner som gjør gaven så mye mer personlig.

Håp og tro i en liten ESKE....



Herlige dekorasjoner på pakkene gjør de til små kunstværk.


Deilige jule pakker som alle stråler side om side..
HERLIG!
HA en vidunderlig dag DU!
Anjaxxx

1 kommentar:

Unknown sa...

Er alle disse nydelige gavene til meg? ;) Håper du får en fantastisk fin dag! Klem <3