mandag 14. juni 2010

The big day in Stockholm..

God morgen sweeties...
Denne lørdagen får prinsessen sin prins i Stockholm.
Og jeg skal dit å se på festligehtene..
Nå er det jo ingen suprise at jeg ELSKER Stockholm, men jeg er selv litt
overrasket over at jeg synes dette er så STORT..
Men horfor ikke, min kjære svenske hjemme skal jo selvfølgelig hjem denne helgen,
SÅ vi SLÅR
på stortromma og tar inn på hotell og koser oss.
Det skal bli så gøy å se Stockholm pyntet til fest.

Det har lenge vært solgt bryllups relaterte produkter på NK,
og i disse dager finnes det ikke nesten ikke et produkt
som ikke er pyntet til fest.



Deisgnerne har i allefall klart å holde seg til en stilren og vakker design når de har laget
DE ulike produktene.


Kanskje man skulle begynne å samle på en slik serie:)
Så kan man jo leke prinsesse på ordentlig hver morgen..
Ingen dum ide..

Det var første og siste gang det blir kongelig stoff på denne bloggen.
Men jeg synes jo at det er en litt morsom greie som skal skje på lørdag.

Nyt dagen og vær den beste PRINSESSEN du
kan være i dag.
SMIL BELAS.
Anjaxxx

1 kommentar:

Åse sa...

Synes dette er kjempe stas jeg! Elsker de svenske prinsessene - de er ekte prinsesser! :) Kos deg i bryllup! Lucky u! :)) Klem