mandag 21. juni 2010

For et herlig sommer vær..Golden favoritt nå...

Hey.. I am back..
Wow..for en opplevelse det var å se prinsesse bryllupet LIVE i Stockholm.
Utrolig flott arrangement som fikk det svenske folk ut i gatene.
Så i disse prinsesse tider tenkte jeg å vise dere mine favoritter på sommer halvåret
Min hvite TRIWA klokke og mine favoritt gull ringer.
Den største ringen har jeg arvet av min bestemor, og den andre diamantringen er en egen kjøpt sweetieen..
Jeg synes gull fargen er så flott til brun sommerhud;)

En av mine andre favoritter er CHILDHOOD armebånd, som selveste

Prinsesse Madeleine er involvert i.


Ikke alle barn er så heldige som jeg selv har vært under oppveksten, så jeg synes det er med størte glede jeg kan være med å støtte det fantastiske arbeidet gjennom CHILDHOOD foundation.


På vårens fantastiske cover av ELLE, ser vi jo selv at Madeleine bruker CHILDHOOD
armebåndene, sammen med en TRIWA klokke.
Så skal du gjøre en god ting i dag gå inn og kjøp et fantastisk og fargerikt armebånd og støtt en god sak som hjelper barn.
ENJOY solen..
Anjaxxx

1 kommentar:

Åse sa...

Nydelige ringer! Og elsker Triwa klokkene i ulike farger, blir nok en ny en denne sommeren også. Og så får jeg støtte childhood jeg også da! :) Ha en fin kveld i solen! klem