onsdag 30. juni 2010

Just sooo cute...

Good onsdag folkens..
I dag har vi litt regn i hovedstaden og jeg fikk så lyst til
å sette inn noen favoritter
her inne på bloggen.
Jeg elsker å se inspirerende bilder av cupcakes..
SO here we go:
ENJOY..
Sweets i alle nyanser av PINK..

Deilige detalj bilder som er utrolig delikate..
Jeg får bare lyst til å hive meg inn i bilen og dra hjem fra jobb å bake søte
gode kreasjoner..

Fresht og søtt..

Denne er jo bare vakker...

Og disse er jo bare utrolig sjarmerende..

Sommer dream cupcakes er dette..
Nesten for søte til å spises opp.
Jeg må tilbake til jobb ting her..
Drøm sweet dreams videre
I morgen er det allerede juli.
Tiden flyr om sommeren..
Anjaxxx

1 kommentar:

Cherry Blossom Blog sa...

Mums!
Titter innom for å ønske deg en fiiiin sommer!
♥ sommerklem fra meg