torsdag 25. november 2010

Hva Inspirerer deg?

Good morning sweet people...
Enda en kald dag i hovedstaden..
herlig for skjerf og lue elskere.
Jeg har ligget i sengen i natt og tenkt på hva som egentlig
INSPIRERER meg.
Og jeg har kommet frem til at jeg er meget enkel å inspirere.
Flotte og søte kaker og mat kan inspirere meg..
En av mine favoritter om dagen er Roahl Dahls barne barn
Sophie Dahls cooking show på TLC..
Herlig!
Blomster er en STOR inspirasjon kilde for meg.
Jeg har ALLTID mins 2-3 buketter og orkideer hjemme..

Sweet CANDY inspirerer meg!

Mote og interiørblader er jeg
avhengig AV.
De inspirerer meg hver dag!


Og selvfølgelig klær og PRETTY kjoler..
De inspirerer til herlige antrekk og
det å pynte seg LITT hver dag!


Søte kopper og boller er små farge klatter
i kjøkken livet.
SO so CUTE!
HA en inspirerende november dag!
DET skal JEG!
Anjaxxx

Ingen kommentarer: