mandag 22. november 2010

Ønske listen fra drømme land..

God mandag morgen pretty face...

Hatt en fin helg?

Jeg kan ikke klage..Det har vært en
avslappende og rolig helg..
I forrige innlegg på fredag snakket jeg litt om ønskelister
og hva man kan ønske seg til jul..
Jeg vil LEGGE vekt på at jeg faktisk ikke synes det er så viktig
med FLOTTE julegaver og overdådig julefeiring..
MEN det skal også sies at en jente ALLTID
kan ønske seg en del luksus ting på en ønskeliste...

DET er jo bare ØNSKER!

og de er gratis...
Det første jeg vil nevne er Kitchen AID blender..(som matcher min kjøkkenmaskin)


Deretter vil jeg nok måtte ønske meg en NEW handbag..



Jeg er en sucker for SMYKKER. SÅ det må alltid være med på listen.
En liten ferie reise sier jeg aldri nei takk til...

ROMA eller et annet fantastsik sted..

Litt mere små søte ting i denen serien til Wik & Walsøe er søte små gaver som lyser opp
i vinter mørket..


Mest av ALT ønsker jeg å gi penger til en
isbjørn babys liv..

Har vi ikke naturen har vi ingen TING!

Anjaxxx

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg signerer den ønskelisten, men må endre fra blender til kjøkkenmaskin, for jeg har blenderen ;)
Smykker, reiser, vesker - og søte små interiørting ja! :) Også ønsker jeg meg rød nintendo wii av alle ting! he he he! Sånn er det å ha barn i hus vet du! :))