mandag 8. november 2010

I am dreaming of a white ch.....!

God ny uke sweeties!
Ny uke og nye MULIGHETER..
I dag når jeg reiste på jobb var det -10 GRADER og frost..
Vakert landskap på jorder og i skogen, så jeg
ble inspiret til å se på JULE trendene dette året.
Det er jo alltid rødt å se, men jeg ble ekstra glad når jeg bla så H&Ms julecollection.

Jeg har alltid vært en fan av hvit jul..
De to første bildene er bare til inspirasjon fra vakre julehjem.
Utrolig hvor herlig ulike hvitfarger kan være sammen.
De som tror at hvit er HVIT tar virkelig feil..
Det er ingen ting som er
mere sart og delikat enn bare hvitfarger blandet med sølv eller
Grønne planter og blomster..
M&M's herlige hvite jul i deres katalog..
UTROLIG billige priser og utvalg..
gleder meg stort til de åpner i det gamle TATLER bygget i
2011 i Oslo.
Nå må jeg tilbake til arbeidet her..
Nyt dagen, tenn et lys og la det brenne.
Anjaxxx

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg elsker hvitt..
flotte bilder..
Hege