fredag 7. mai 2010

Butterfly..fly away...

Fly away fredag...
Jeg ELSKER sommerfugler,
enten de vimser rundt, eller om de er på klær, smykker eller kaker..

SOMMERFUGLER gjør meg glad..
De er fri, de er impulsive og de nyter hvert øyeblikk.

Klær som har sommerfugl detaljer minner meg om SOMMEREN..
Lange lyse netter hvor man ikke ønsker å legge seg
bare nyte og håpe at den DAGEN aldri slutter.
Den utrolige kjolen over er like fantastisk som den orginal sommerfuglen.

Eller HVEMville sagt nei til sommerfugler "all over the bed"?
Herlig å våkne i dette paradiset.


En frokost med sommerfugl KERAMIKK fra Mateus, vil være en perfekt måte å starte en NY dag på..

En sommerfugl kake til en spesiell PERSON på en spesiell dag.



Eller rett og slett en diamantring med DIN favoritt sommerfugl på.

ET lite dikt:

"Du min lille sommerfugl,
Satt her hos meg
ikke lenge ble det
Ett vindpust fraktet deg videre


Ett lite vindpust,
i riktig retning kan bringe deg tilbake
Du fargerike, vakre sommerfugl
La meg få nyte dine farger
atter en gang"
HA en flott kveld sweeties.
Blogges i morgen.
Fly away good night..
Anjaxxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg elsker også sommerfugler. De er aå fri som du sier.
Sitte ute en sommerdag, i en blomstereng og bare nyte farger sommerfugler og blomster.
Vi er på vei til en slik tid nå....

Kellie Collis sa...

What a dress! Hope you have had a perfect weekend! x