fredag 21. mai 2010

Pioner..I LOVE love love...

God fredag søtnoser...
I dag klarte jeg ikke gå forbi en blomsterbutikk hvor PIONER veltet ut av døren..
JEG måtte bare ha min egen bukett..
Pioner i rosa og hvit er mine helt klare favoritt blomster.
De er vakre, gammeldags,kraftige og fulle av overraskelser og liv.
De er flotte i buketter, men PERFEKTE også alene i en liten vase..
Om jeg skal gifte meg blir det buketter med pioner som hovedblomster, det er helt klart;)

LAG på lag med flotte farger, i en never ending stor ball av blader.



Blomster gjør meg glad og gir masse inspirasjon..
Ha en fin fin FREDAG.
Anjaxxx

3 kommentarer:

Anna White sa...

Oh just gorgeous...one of my favourite flowers..I love Peonies. Have a wonderful weekend lovely x

Cherry Blossom Blog sa...

Nyyydelige bilder!
Pioner er vidunderlige!
Vi er så heldige å ha en stooor blomst i hagen med knall rosa pioner! Gleder meg til den blomstrer...da er det ferske pioner på bordet hver dag her i huset :)
Fiiin pinsehelg til deg! Klem

Anonym sa...

Pioner er sommer, jeg elsker dem....