søndag 9. mai 2010

Sunday..a special day to shine and to do just what you want to

Good Sunday kjære bloggiser..
Tok litt fri fra bloggen i går..Hente litt inspirasjon og care chill out.
Dagen i dag skal jeg bruke på akkurat det som faller meg inn.
Kanskje...
Drømme om reise til

Fantastiske PARIS..

Eller sex and the city hovedstaden NEW YORK


Drømme meg bort i et nytt soverom eller gjøre noen små ting i mitt eget slott -
Som å rydde, male, fikse i garderoben til sommeren..Eller bare nyte hjemmet i fred og ro.

Eller sitte i favoritt stolen å lese 100 mote/interiør blader

Ikke minst å drømme seg inn i vårens trender og nye klær.. Hva skal du gjøre i dag?

Nyt dagen så blogges vi plutselig.

Anjaxxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

Søndag er en fin dag, men jeg synes det er vanskelig å ta seg tid til å bare gjøre hyggelige ting.
Det er så mange ting som MÅ gjøres..Jeg har noe jeg må lære meg der.

Åse sa...

Jeg har hatt en fantastisk deilig søndag! Først en lang og koselig frokost med min kjære, også overrasket min søte prinsesse mamma med å sykle uten støttehjul! Og jeg har også fått en nydelig og rosa blomsterbukett i dag! Fin fin søndag! STOR klem til deg Anja!