mandag 3. mai 2010

Happy monday - Send a loved one a note today..

Happy mandag bloggiser..

Du kjenner igjen den deilige varme følelsen når du helt uventet
får et håndskrevet kort i posten eller en email du ikke hadde forventet?
Det finnes ingen bedre måte å fortelle de du er glad i at du tenker på de akkurat nå..
Så derfor, send noen et kort eller en email i dag, som du vet vil varme deres hjerte..

Jeg elsker overraskelser og håndskrevne brev
er øverst på listen over søte suprises.

PS!Vi husker vel alle denne boken fra den første sex and the city filmen..

Ha en fantastik mandag - nå er vi i mai måned;)

Snart sommer.
Anjaxxx

3 kommentarer:

Anonym sa...

What a pretty post Anja.
Love the pretty cookies, and all the lovely colors.Dreamy..

Cherry Blossom Blog sa...

Herlige bilder fra Sthlm... Jeg bare mååå ta meg en tur dit snart igjen. Jeg bare eeelsker den byen!

Jeg pleier ofte å overraske min kjære med små lapper eller kort...og det ser ut til at han blir like overrasket og glad hver gang ...♥

Ønsker deg en fiiin ukestart ♥ klem fra meg

Betty Gaeta sa...

Hello Anja,
Thank you very much for your sweet words. I lovedyour blog! It is wonderful!
I adore SATC.
I'm following you and I will be happy if you also follow me too.
Have a lovely week.
xox