fredag 23. april 2010

Blue as the sky outside...

God fredag morgen bloggiser:)

Blå himmel, siste dag i uken og vårfølelsen -blir ikke bedre enn det.

Falt pladask for bildet over med den flotte sjø blå/turkise veggen, de utrolig vakre pionene kom enda bedre frem med den freshe bakgrunns veggen enn de ville mot en mer nøytral background.

Tror vi noen ganger kan være for redd for å bruke litt farge rundt oss, farge skaper liv og personlighet - så kjør på!

Det fantastiske med blå farger er den avslappende og beroligende følelsen.

Ulike blå nyanser sammen med crispy hvit er en deilig kombinasjon. Hvorfor ikke velge ulikt stoff i samme sjanger til middags bordet?
Det blir mer personlig og en fryd for øyet.

Måtte legge ved et par dream shoes fra Christian Louboutin..
Jeg elsker jo bare sko.
Ha en flott fredag så lenge
Anja
xxx

6 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte sko..
Skulle gjerne hatt de i mitt garderobeskap!

Åse sa...

Jeg elsket det øverste bildet! Legg merke til alle ridestøvlene som står på gulvet. Ser for meg en hvitkalket stall med noen flotte hester i! Skulle gjerne tatt en tur i skogen på hesteryggen i det flotte vårværet! Så kunne jeg heller skiftet til et par Louboutin sko når jeg kom inn igjen! :)

Anja sa...

Jeg er med på ridetur i vårværet!Så spretter vi den rosa champagnen som det er bilde av i neste innlegg foran peisen etter rideturen:)skål! Kunne det friste med et glass rosa bobler?

Åse sa...

Rosa bobler frister alltid! :))

Trine sa...

Å, nå elsker jeg bare blå:) Vi må ut å finne vakre blå ting å ta med hjem imorgen!

Sarah B sa...

Blue has always been my favourite colour and probably always will be. I just love the pics in this post!