torsdag 29. april 2010

Fantastiske Stockholm..

Nesten Fredag!
Endelig hjemme og klar for å skrive litt om planene i helgen.
La meg starte der jeg sluttet i dag tidlig.
nemlig på :
På Nybrogatan 20, finner du Les Chambres,
et kjøpe senter for de store drømmerne og de med mye cash i lommeboken.
Dette varehuset har en fantastisk cafe, hvor genien bak Holy Sweet serverer deg de deiligste bakede kunstverk og gode bobler i glasset.
De har en flott blomster butikk
og ekstremt mange flotte klesmerker..olala;)

NK-Nordiske kompaniet - Hamngatan 18-20

Er en institusjon i Stockholm,

må sees både får deres fantastiske blomster butikk i første etasje, deres enorme parfyme utvalg, eller bare for å bli inspirert av det flotteste og nyeste på interiør og kles fronten..

Tous smykker- sture plan
En deilig butikk med masse søte smykker å drømme seg bort i,
delikat og sparkeling vakkert.


Shop Savannah - Humlegardsgatan 27
Fantastisk sko og veske butikk som kun har de hottete, dyreste og flotteste skoene..
Shoe heaven.....

Gucci - Styilish and always posh.
Jeg trenger vel ikke si noe om denne butikken..
Her er det bare å lukke øynene å ønske at penger vokste på trær..


Som dere skjønner er jeg en stor fan av masse butikker, cafer og bare vakre steder i
Stockholm.
Gleder meg til å dele med dere, når jeg kommer hjem..
Nå skal jeg ut i solen en tur her i Oslo.
Blogges etterpå.
Anjaxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar oss virkelig med på turen din til Stockholm.Det er som jeg får lyst til å dra dit.Du er en flink inspirator.

Gyry sa...

Takk for mange flotte og koselige tips om Stockholm :) skal dit om 2 uker, så det var perfekt timing.. ;)