fredag 16. april 2010

Fredags jente kos..

Jente alene kveld hjemme betyr masse mote/interiør blader, ny neglelakk, litt snop og
en klassisk jente film hvor jeg allerede kjenner alle scenene, så jeg bare kan nyter de fantstiske
klærne og ikke minst utrolige
NEW YORK.
Jeg er vel ikke alene om å like de 4 flotte damene, så det blir nok ikke få som 4 juni tar på seg
finstasen og går på premiere

Gleder meg så til å se hva Carrie roter seg opp i, hvor rødt Mirandas hår er i år,
hvor perfekt livet til Charlotte er og
ikke minst hvem Samantha klarer å FORFØRE!


Hvem av jentene er din favoritt og hvorfor?

Jeg må nok si Carrie pga hennes style og perfekte garderobe.

Avslutter kveldens blogg med bilder som harINSPIRERT meg i dag..

Ha en flott kveld, kos deg

og kryp under det deilige pleddet du ellers bare har til pynt over sofaen:)

(på selg selv kjenner man andre.)
Anja xxx

1 kommentar:

Trine sa...

Gleder meg sykt til filmen kommer!!! Må finne ut hva vi skal ha på oss... Du kan jo legge ut forslag på bloggen:)
Girls just NEED to have fun, blir dagens motto herfra! Kos deg med det sist av kvelden, og ikke glem å legge deg da, bloggis;)<3U