tirsdag 6. april 2010

Tea party anyone?




Alice in fantasy – wonderland!

Vakkert dekkede langbord, en fjollete søt kanin med et alt for stort lommeur i en eksplosjon av farger og inntrykk. Fantastisk!

Som liten jente lekte jeg som de aller fleste, tea party, blant lekedyr, venninner og fantasi figurer.
Små rosa kopper, cupcakes, liksom kaffe og fulle gjestelister har vi alle opplevd på barnerommet.
En ny lyst til å arrangere tea parties kom over meg da jeg for en stund tilbake så Tim Burtons versjon av Alice in wonderland.


Det er jo ikke bare film bransjen som er inspirert av ”drømmeland"- konseptet. Mote verden har i lang tid vist frem de vakreste drømmekolleksjoner. Smykke merker har tryllet frem de søteste cupcakes, kakestykker, hatter og andre fantasikreasjoner. Selv interiør bransjen har produkter som passer perfekt inn i et wonderland.
Jeg har alltid vært tiltrukket av ”søte”detaljer og drøm deg bort kolleksjoner, både når det gjelder klær og smykker og nå for tiden, hvor enn jeg snur meg, er jeg i drømmeland.
Kanskje verden trenger å flykte fra de virkelige ting til en harmløs rosa verden nå og da..
Jeg sier bring it on!

Ha en fantastisk kveld.

Anja xx

2 kommentarer:

Sommerhusstil sa...

Hejsa !!!! Tak for hilsen på min blog :o) Det er da noget af en fin blog du har med nogle gode billeder. Klem Betina

Carro sa...

Hei!! Jeg kommer gjerne på tea party inspireret av Alice in Wonderland ;o) Fantastisk fin blogg du har, fargefulle og inspirerende bilder. Gleder meg til å følge med videre! God klem fra Caroline