onsdag 28. april 2010

Lovely space..og sweet dreams..


Hopper til køys bloggiser..

Vært en ekstremt lang dag for meg i dag, jobbet til kl 22
med et jobb prosjekt og er utslitt.
Ser frem i mot å stå opp tidlig i morgen
å fortelle om Stockholms turen som kommer til helgen.

Elsker bildet jeg har valgt i kveld,
føles som et så vakkert sted å sitte å lese en bok,
eller kanskje sitte å blogge;)

Jeg synes speilet er helt fantastisk.
Som å ha sin egen sol hjemme.

Paulo Coelho - Kjærlighet.

Jeg fikk denne boken i går av min beloved,

og har virkelig funnet mange flotte ord om kjærlighet i den.

Avslutter med en favoritt

"Kjærlighet er den kraften som forvandler og forbedrer verdens sjel"

Sweet dreams søtnoser.

Anjaxxx

1 kommentar:

Trine sa...

Speilet ser ut som det kommer fra Carrie sin leilighet:) Kult! Så fin gave om kjærlighet, og så fin selve boken er! Nå lysner det endelig ute:) og kanskje litt inne i hodet;) Stor klem