fredag 16. april 2010

Fredag+vår=herlig!

Purple friday!
Er det ikke rart, hvor anderledes det føles å stå opp en fredag morgen i forholod til en mandags morgen?
Nå har jeg hatt denne bloggen i snart 1 mnd og jeg har helt klart fått "blogge-dilla".
Jeg har på veien lært meg mye nytt og har 1000 vis av ideer for min nye fritids interesse.

Det gleder meg stort at det er flere og flere som følger meg hver dag.
Jeg lurer nå på om jeg skal gjøre denne bloggen enda litt mer personlig med bilder av mine dager+mye mer.
Starter med denne herlige fredagen..



Blogges igjen etter jobb..
Anja xxx




2 kommentarer:

Anna White sa...

Anja...these images are lovely...we are in our Autumn now and I really miss the colours of Spring. x

Trine sa...

Fått dilla på å lese bloggen din også! Har siden oppe nesten hele dagen...:)