onsdag 28. april 2010

Pink all day...

God tirsdag morgen blogg cuties..
Som dere har skjønt elsker jeg rosa og andre pasteller..
På de fleste ting.
Og jeg falt pladask for dette bilde jeg fant i et interiør blad i dag tidlig,
når jeg så etter litt inspirasjon for dagen.

LYSET, fargene og kombinasjonene av fargene får meg bare til å smile..
Deilig å se på. Hva synes du?


Jeg er også veldig svak for pudder rosa fargen både på klær og interiør.

En deilig farge å kombinere med hvit og beige toner, som gir en varme og sjarm til et rom.

Når jeg er i det rosa hjørne vil jeg vise min favoritt lip gloss

i ny drakt for sommeren også - så søte!

Må løpe tilbake i møter nå, men ta deg en liten kake som dagens "treat"

og hvorfor ikke velge en med høy hel og blomster pynt..

I kveld skal jeg fortelle om helgens eventyr,

shopping og cafe besøk i Stockholm.

Kos dere bloggiser..

Anjaxxx

6 kommentarer:

Sarah B sa...

Hi Anja! My translator wouldn't work so I can't read your post at the moment, but WOW I just love the Louis-style dresser! It's stunning!!

Åse sa...

Å! Jeg vil også ha en rosa spisestue med en fantastisk lysekrone...!!! Jeg har en gammel skjenk etter mormor som jeg har tenkt mange ganger at jeg skal pusse ned og male - kanskje den skal bli rosa...? :)
Hvor kommer den søte lip-glossen fra da? Ser ut som et must for sommeren både for husets store og lille prinsesse! :)
Gleder meg til å høre om Stockholms planene!

Anja sa...

Lippyen kommer fra Juicy Tubes-Lancome..de har en spesiell 10 års feiring;)
Jeg synes du skal satse på at det blir flott med rosa på ditt arvede møbel:)Si i fra når du har sett the city da..klem

Åse sa...

Oj! Er det allerede 10 år siden min første Juicy Tube! Tiden flyr!
Jeg tror jeg må la eksperten (deg) se på møbelet først... Litt usikker på hvordan jeg gjør det med noen av detaljene som er på det.
Da blir det the city i kveld. :)) klem

Anja sa...

åååhh..jeg har sett første episode, and I love it!!!The city har aldri vært bedre:)hjelper deg gjerne med møblet også..let me know hva du tenker..
klem

Cherry Blossom Blog sa...

Deeeilige bilder!
Elsker fargene du viser!

Gleder meg til å høre om Stockholm,
det er en av mine favorittbyer!!!

Fiiin kveld til deg ♥ klem