tirsdag 20. april 2010

Carrie on..Det er 5 stk jenter i Sex and the city!

Carrie on -til 4 Juni.

Nå i disse sex and the city tider
har jeg gjordt en liten festlig analyse av Carries leilighet.

Over tid forandrer Carrie stil, og leiligheten har som garderoben blitt skiftet ut,
for å følge tiden og trendene.

Det er jo helt klart en balanse kunst for interiørdesigneren på settet å behold viktige interiør elementer som vi gjennkjenner i Carries liv samtidig som hun og hennes ting blir fornyet og forblir trendy.

Litt gøy for en fan av både interiør og "sex and the city eventyrer" er å se hva som er gjordt med livet til Carrie og hennes leilighet fra tv serien frem til filmen


Carries leilighet i serien

Carries leilighet i film 1.

I stuen ser man hvor stor effekten man kan få ved å skifte vegg farge og bruk av ny trendy belysning.En annen måte å se stor og fornyet forandring er bruk av print, og ulike stoffer. Det kommer tydlig frem på bildene under.



Det som alltid er en utfordring er å få rom og interiør løsninger til å være personlig.

Og i Carries tilfelle føler jeg at enhver fan føler det som om de selv har vært inne i hennes "jentete"leilighet, og den føles veldig personlig.


Jeg kan i allefall røpe at jeg mang en gang har følt at det er 5 stk jenter i Sex and the city gjengen.

Carrie, Miranda, Samantha, Charlotte

og MEG:)

Ps!Jeg var ikke tilstedet på fotograferingen - var i London for shoe shopping..

Anja xxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

Coolt innlegg:)
Elsker sex and the city!

Åse sa...

Elsker også Sex and the City! Og da spesielt Mr Big! Enhver norsk mann har noe og lære av denne mannen! Og når vi er inne på bøker så synes jeg det er passende og nevne Shopaholic serien av Sophie Kinsella om fantastiske Rebecca Blomwood! :) Veldig underholdene!