lørdag 10. april 2010

Ut på inspirasjons-tur - Er det noen der ute?

Strålende lørdag-byen bader i morgen sol..
Bildet er fra Frogner ca på 1800tallet.
I dag er det ut å hente inspirasjon.
Litt shopping og idee snusing på Frogner og Majorstuen.
Cafe besøk og spasertur rundt i de flotte gatene som har våknet til liv igjen etter vår snø tunge vinter.
Jeg har mange favoritter rundt om i byen og tenkte å ta en del bilder så jeg kan dele det med dere alle i ettermiddag.
Gled dere -det gjør nemlig jeg!
En annen ting som dukket opp i mitt hode i da tidlige i det jeg rusher frem til dataen for å sjekke om det har kommet flere "tittere" eller kommentarer, så slo det meg,
Hallo? er det noen dere ute som leser det jeg skriver her inne?
Det er ingen ting som gleder en fersk blogger mer enn en hilsen..
Ha en flott dag så lenge.
Anjaxxx

1 kommentar:

Åse sa...

Frogner er jo like vakkert i dag som på 1800 tallet! :-)